Słodycze reklamowe

0
799
Rate this post

Przedsiębiorcy i marketingowcy wyłażą niemal ze skóry, byleby tylko odkryć nowe, ciekawe sposoby na promowanie biznesu i przyciąganie do siebie nowych klientów. Sama wysoka jakość usług i produktów oferowanych przez firmę to oczywiście podstawa i absolutna konieczność, by zagwarantować sobie dobrą wizytówkę firmy. Jednak to nie wszystko – wiele konkurencyjnych firm też ma równie dobre produkty i usługi, a my musimy być ponad nimi i sprawić, by kolejnym razem klient znów przyszedł do nas, a nie do konkurencji, która postawiła sobie siedzibę o kilka metrów bliżej dla klienta. Słodycze reklamowe to bardzo ciekawy trick marketingowy, który jednak rzadko się spotyka, zapewne ze względu na dość wysokie koszty zamówienia takiego sposobu reklamy. Można jednak mieć pewność, że zupełnie odwrotnie jak w przypadku ulotki – klient, który dostanie cukierka z logo naszej firmy z pewnością nie wyrzuci go do pierwszego napotkanego kosza, lecz skonsumuje lub przynajmniej poczęstuje swoje dziecko. Oznacza to, że taki rodzaj reklamy niemal w stu procentach trafi do odbiorcy i zostanie odebrany oraz zapamiętany! Klient z kolei otrzymując cukierek lub częstując się nim w poczekalni, będzie czuł się w pewnym sensie zobowiązany do tego, by dalej korzystać z naszych usług lub stać się naszym stałym klientem – choć poczęstowanie się cukierkiem do niczego nie zobowiązuje!