Czy istnieje inny składnik odżywczy, który miałby tak pozytywny wpływ na masę jak białko? Wiadomo jest bowiem, że białko na mase mięśniową to podstawowy produkt, który należy spożywać w trakcie cyklu masowego. Minimalna ilość białka, jaką należy spożywać to 2 gramy na kilogram masy ciała. Polecane jest przede wszystkim osobom, które chcą przytyć, a także tym, które intensywnie ćwiczą. Białko bowiem buduje mięśnie, a to najlepszy rodzaj masy, w przeciwieństwie do zbierania tłuszczu. Dzięki temu sylwetka będzie umięśniona, jędrna i sprężysta. Warto jednak rozkładać porcje białka, aby lepiej zostało ono wchłonięte przez organizm. Oznacza to, że lepiej zjeść kilka mniejszych porcji kurczaka niż jedną dużą na raz. Białko obecne jest w wielu produktach spożywczych, co oznacza, że każdy znaleźć może swoje ulubione jego źródła. Nawet osoby, które nie jedzą mięsa, znajdą wegetariańskie białko, które również przyczynić może się do wzrostu masy mięśniowej. Dostępne są także odżywki białkowe, którymi można uzupełniać białko.

Białko na mase mięśniową
1 vote, 9.00 avg. rating (134% score)